reklama

Moje meno je Zuzana....

... a donedávna som bola prostredné dieťa mojich rodičov. Aj keď mám len 17 rokov, môj život bol doteraz viac-než zaujímavý :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

O všetkom by som vedela rozprávať a tak dúfam, že aj písať. Sestra o mne vraví, že bezo mňa by sa asi nudila... síce nerozumiem prečo, veď ona sama o sebe je dosť zaujímavý človek. Verím, že aj ty si niekto :) Alebo vy, ak nemáte radi tykanie.

Myslím, že predstavovanie je dosť nudné, ak niekto nejaví o druhého človeka veľký záujem, tak by som rada prešla na niečo veselšie :)

- ako sme trúbili dedinou a za to moju sestru nakoniec zastavili policajti...

- ako som viackrát prišla o život, resp. o hlavu, ruku či nohu? ...no teraz sa z toho niektorí členovia mojej rodiny smejú, ale viem ;) že im vtedy nebolo všetko jedno...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- ako to, že mám tak veľa spolužiakov? (vyše 50?)

- ... vlastne nemôžem všetko prezradiť hneď na začiatku... :)

Ja som Vám len chcela popriať veľa lásky, zdravia, šťastia, (dobrých článkov ;) a úspechov do roku 2008 a ak je to možné, tak aj nastálo :)

Vaše nové blogerča :)

Zuzka 

Zuzana Lazúrová

Zuzana Lazúrová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pre niekoho veľa a pre iných možno len dalšia blogerka... :P Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu