reklama

Ja a moja sestra

Super jazda!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Ja a moja sestra sa spolu jeden uzimený večer vyberáme na net, ktorý nemáme doma, ale asi 10 min. cesty. V mysli som si vravela, no čo to bude zase za deň, dve zjašené sestry idú spolu... No po chvíli moje rozjímanie prerušila sestra : ,, Ideme autom!´´ :D Vav, super, ihneď som nasadla a obe sme sa pobrali obrovským 9-miestnym autom. V mojej fantázií sme išli ako dve veľké frajerky s veľkým autom, kývajucími hlavami, samy a hudbou na plné pecky. v tej chvíli, ani neviem prečo, som bola na svoju sestru veľmi pyšná a na každého kto išiel okolo som sa s radosťou usmievala, no veď nato, že nechodí často autom išla suprovo. :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď sme došli, povyskakovali sme z auta a kontrolovali si svoju poštu odušu. Ponáhľali sme sa, pretože v ten večer bola u nás zábava ( DJ ŠĽINA). No tesne pred odchodom som dostala ohromný nápad- pôjdeme inou cestou. Sestru som vôbec nevedela presvedčiť- ta de ona pôjde po tmavej ulici večer o 10:30 sama? Nakoniec aby som ju presvedčila som len tak povedala: ,,Tam kde pôjdeme teraz určuíte nebudú policajti!´´ A vyšlo to! Išli sme podľa môjho plánu. My slela som si tichá ulica, bude sranda, a začala som nenormálne trúbiť, sestra najprv zostala v šoku, ale po chvíli sa pridala aj ona. po celej dedine sa ozývali rôzne trúbené melódie , keď v tom na konci dlhej ulice začalo svietiť akési svetlo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja som si myslela: Čo za blázni mi tu svietia do očí. Sestra začala jačať a smieť sa : POLÍCIA! ja som dostala taký šok, že až. Nemala som pas a kričím:,, STOJ, ZSTAV, CHOĎ POMALŠIE, NEMÁM PASSS! Lenže čo čert nechcel, pas sa zasekol a ja som ho ťahala a ťahala, určite som b tej chvíli mala horúčku 39,9 C, vravela som si: určite bude vš. na mna a tiež aj nejaká vysoká pokuta, no setra sa iba rehlila a rehlila a ja som tam bojovala s pasom. Až nakoniec zastavila a mne sa v tom momente ako otvolili policajti dvere uvoľnil pas a moja tvár sa rozžiarila šťastím. Hneď mam napadlo, zastavili nás pre rušenie nočného kľudu? Ale oni iba: Dobrý večer, kontrola vozidla, predložte doklady. Začali sme hľadať a keď sa nám to nedarilo vybuchli sme do smiechu a sestra mu hovorí: Neviete, kde by tu mohol byť ten doklad? No oni nás hneď uzemnili svojími mrzutými pohľadmi a my sme hľadali a hľadali až sme ho nakoniec našli a oni nás pustili....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Uf, to bolo šťastie, naštartovali sme a s rehotom na tvári leteli domov, utekali sa prezliecť a pretancovať krásny večer na ŠĽINE. Heh :D

Zuzana Lazúrová

Zuzana Lazúrová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pre niekoho veľa a pre iných možno len dalšia blogerka... :P Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu